Rabo ClubSupport actie

Op 4 september is de Rabo ClubSupport actie begonnen. Deze loopt tot en met 26 september.

Leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen: klik hier! Afhankelijk van het aantal uitgebrachte stemmen ontvangen de verenigingen geld van de Rabobank dus stem allemaal op onze club! VV Kollum doet al een aantal jaren mee aan deze actie en we hebben daar al enkele duizenden euro’s van ontvangen wat ons allemaal ten goed komt.

Ben je al lid van de Rabobank? Dan kun je dus gemakkelijk je stem uitbrengen.

Ben je nog geen lid? Dan kun je dit in de Rabo-app of bij online bankieren van de bank regelen. Iedereen kan gratis lid worden van de bank en er kunnen meerdere personen op één adres lid zijn. Het kost dus niets, je krijgt alleen 1x per kwartaal een blad van de Rabobank toegestuurd met informatie over geldzaken en uit de regio.