• Informatie over inlevering materialen

    15 jun 2019
  • Beste leiders, trainers en spelers,

    Het voetbalseizoen 2018-2019 zit er voor de meesten van ons er al weer op. Enkele teams spelen her en der nog één of meerdere toernooien. Ook organisatorisch valt er door diverse commissies binnen de vereniging het één en ander nog af te ronden en soms ook (alvast) op te starten voor het komende seizoen. En aanstaande zaterdag volgt natuurlijk nog de ontknoping van ons 1e elftal in de nacompetitie. Zo hebben we allemaal nog iets om naar uit te kijken.

    In mijn geval wil ik graag een beroep doen op diegenen waarvan het seizoen al klaar is, om alvast de materialen in te leveren. Het betreft hier de wedstrijdtenues, de ballenzakken (met ballen), de waterzakken, sponsen en bidons en niet onbelangrijk de sleutels (kleedkamergebouw en ballenkar) die ik aan iedere team heb uitgereikt. Ik zou graag zien dat trainers en leiders even hun materialen sorteren en controleren, eventueel overleggen wie wat heeft en de materialen inlevert. Het inleveren kan op 2 zaterdagen, namelijk; 

    -          zaterdag 15 juni van 9:30 uur tot 12:00 uur in kleedkamer 2

    -          zaterdag 29 juni van 9:30 uur tot 12:00 uur in kleedkamer 2

    Als trainer en/of leider op beide data niet kunnen is er vast wel een welwillende ouder of speler die de materialen in wil leveren. Het is van belang dat de materialen terugkomen op één van deze data. Er zullen materialen vervangen (dus besteld) moeten worden voor het volgende seizoen en dat kan alleen aan de hand van het ingeleverde.

    Alvast bedankt voor jullie medewerking en tot zaterdag


    groet,


    George Doelkamid | 06-220 98 960