FVVK zaalvoetbaltoernooi JO15

Zaterdagmiddag 27 januari vond voor de 33e keer het FVVK zaalvoetbaltoernooi plaats voor JO15 in de sporthal in Kollum. De deelnemende ploegen zijn vv.Kollum, vv. WTOC, vv.Friese Boys en vv. Oostergo.

Nog steeds mag het FVVK-toernooi zich verheugen in een grote populariteit. Het bestuur van de Federatie Voetbal Verenigingen Kollumerland was er weer en geslaagd een aantrekkelijk zaalvoetbal programma voor onze jeugdspelers te organiseren.

De voorgaande 32 edities zijn bijzonder succesvol verlopen en dat is toch iets waar wij met gepaste trots op terug kijken! Het FVVK-toernooi draagt er toe bij dat tijdens de winterstop onze jeugdspelers actief bij het voetbal en de vereniging betrokken blijven en kunnen zij in de zaal met name hun technische vaardigheden verbeteren.